Rólunk

Szimán Emese bemutatkozó kép
Szimán Emese

1976-ban születtem Balassagyarmaton. Kereskedelmi szakközépiskolában érettségiztem, majd az egri Eszterházy Károly Tanárképző Főiskolán orosz szakos tanárként diplomáztam 1998-ban. A sors úgy hozta, hogy nem tanárként sikerült kiteljesednem, és újra kellett terveznem az életemet, ezért 1999-ben Budapestre költöztem.

Voltam nyelvtudással rendelkező bolti eladó, majd irodai pályára váltottam. Irodai asszisztensként kezdtem. Kitartó munkával végigjártam a ranglétra összes fokát; végül 2000 óta irodavezetőként dolgoztam. Az irodavezetői feladatok mellett hozzám tartoztak alapvető számviteli és munkaügyi feladatok, egyeztetések is.

Itt találkoztam először a számvitellel, könyveléssel, és azonnal beszippantott. Láttam, mennyire fontos szerepet tölt be a könyvelő, adótanácsadó egy cég életében. Tapasztaltam, hogy sokszor tanítani kell a vállalkozót. Ez teljesen egybevágott azzal, amit egész életemben vallok: ha az embereket megfelelően tanítjuk, akkor mindketten sikeresek leszünk.

2003-ban megszereztem a mérlegképes könyvelői végzettséget. A kötelező gyakorlati idő letelte után önálló vállalkozásba kezdtem. Biztonsággal eligazodom a társasági adó (tao), a kisvállalati adó (kiva), átalányadózás, vállalkozói jövedelem szerinti (szja) adózási formákban. Ismerem a bérszámfejtés, tb ügyintézés berkeit.

Természetesen az elmúlt 19 év során nem rekedtem meg a könyvelés terén. Folyamatosan tanultam, fejlesztettem a szakmai tudásomat. Megszereztem a vállalkozási és bérügyintézői és TB ügyintézői képesítést, majd az adótanácsadói képesítést.

Büszkén mondhatom el, hogy az ügyfeleink többségével több, mint 10 éves a szakmai kapcsolatunk. Ugyanez igaz a kollégáimra is: Horváthné Balogh Ágnessel, Horváth Viktóriával, és Bíró Zoltánnal is hosszú évek óta sikerrel dolgozunk együtt.

Horváthné Balogh Ágnes bemutatkozó kép
Horváthné Balogh Ágnes

Közel 40 év szakmai múlttal, nagy tapasztalattal, széleskörű ismeretekkel rendelkezem. Alkalmazottként és vezetőként is mindig önálló, felelősségteljes munkaköröket láttam el.

1989-től Tudományos Kutató Intézetnél kezdtem könyvelőként dolgozni. Ez egy speciális költségvetési intézmény, jó tanulási lehetőség volt semmihez nem hasonlítható feladatokkal (pl. számlák ellenőrzése, könyvelése, gazdasági vezető igénye szerinti adatszolgáltatás, mérleg előkészítés, zárlati tételek könyvelése, bérfeladás, kiküldetés, tárgyi eszközök, deviza számlák könyvelése stb.)

1995-től Befektetési Tanácsadó és Értékpapír Forgalmazó tevékenységet folytató cégek teljes körű könyvviteli feladatát láttam el, mint számviteli munkatárs, majd később főkönyvelőként. Széleskörű tapasztalatot szereztem az értékpapírok, befektetések terén.

Később több munkahelyen vezető voltam. Általában 4-5 fős csapatot vezettem. A közös munka során jó kapcsolatot alakítottam ki velük, és folyamatosan dolgozni tanítottam őket. Képviseltem érdekeiket és a jó munkáért meg volt az elismerés.

2006. óta könyvelő irodákban dolgozom. Rutinosan megy a munkaszervezés, a koordináció, a kapcsolattartás külső cégekkel. Emesével több, mint 10 éve működünk együtt. Különböző cégek (fogorvos, kereskedő, fuvaros, őrző-védő cég, építőipari tevékenységet folytató vállalkozás, internetes kereskedő, alkatrész gyártó stb) teljes körű könyvelését végzem. Részt veszek a bevallások és a mérleg előkészítésben,valamint a napi munka során kapcsolatot tartok az általam könyvelt cégek képviselőjével.

Szeretem a változatos munkát, az új kihívásokat. Igyekszem a tudásom napra készen tartani. Nincs megoldhatatlan feladat.



Horváth Viktória bemutatkozó kép
Horváth Viktória

Vállalkozási- és bérügyintéző végzettségemet 2017-ben szereztem meg. Azóta egyéni-, mikro- és kisvállalkozások teljeskörű bérszámfejtésében szereztem tapasztalatokat. A havibéres elszámoláson túl magabiztosan kezelem a be- és kijelentéseket, járulékbevallásokat, táppénz ügyintézést, anyasági ellátásokat, alkalmi munkavállalókat, letiltásokat, SZJA-bevallásokat stb.

A vonatkozó törvényi hátteret ismerem, a változásokkal lépést tartok és a határidőkre nagyon érzékeny vagyok.

Ez a munka, mint a legtöbb szolgáltatás, az ügyfelekkel való együttműködésen alapul. Segítőkészen, nyitottan állok a kérésekhez, kérdésekhez. Természetesen nálam is előfordul, hogy új dologgal találkozom, de utánajárok. Minden esetben törekszem a legjobb megoldást megkeresni és érthető választ adni.

2021-ben mérlegképes könyvelő végzettséget is szereztem, de egyelőre a bérszámfejtés és az egészségbiztosítás területe az, ahol naponta kiteljesedem.


Bíró Zoltán - Cégvédelem.hu logó
Bíró Zoltán - Cégvédelem.hu

Válságmenedzser, a cegvedelem.hu alapítója.

2008 óta foglalkozik fizetésképtelenségi ügyekkel, többszáz felszámolási eljárást folytatott le különböző felszámoló szervezetek alkalmazásában.

2014 óta szabadúszó felszámolási szakértő, a bajba került cégek és ügyvezetőik az Ő segítségével minimalizálják a felszámolás illetve csődeljárás során keletkező károkat és kellemetlenségeket.

Közreműködik az adós társaság és a felszámoló közötti viták gyors és hatékony feloldásában. Munkája során felhasználja mind a felszámoló szervezetek, mind az eljáró törvényszékek gyakorlati munkamódszereinek ismeretanyagát. Így naprakész és nem csak elméletben működő tanácsokat tud adni ügyfeleinek.